Thursday, March 28, 2013

A Header from Adik Anis

So korang, bersesuaian dengan Encik Tajuk kat atas, Fifi nak cakap pasal header yang Fifi dapat dari cik Adik Anis ni.. Fifi mintak dia buatkan header untuk Fifi petang tadi, dan dah siap pun..Laju kan? Bisaslah, dia kan terer :D

Ni header comel tu...


Comel kan?? K Fifi gunakan header ni untuk fanpage Fifi (yang tak glamer tu,,).. Thanks again Adik Anis. Pergilah terjah blog comel tu :) 

2 comments:

  1. alahai~ comelnya Miku kat header tu x) hehe.. comel comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu Fifi stumbled entah kat mana, so takleh nak creditkan kat sapa :c

      Delete